~dwaal mee door het doolhof van mijn gedachten ~
raak verstrikt in het web van wensen, verlangens en ervaringen...

donderdag 15 januari 2015

Details

Het zijn de kleine dingen die het ‘m doen. Details die er voor zorgen dat ik me compleet voel. Compleet de sub die ik ben. Compleet van jou; body, mind, soul.


Het is zaterdag. We lopen in de stad. Gewoon, een winkelend stel. Innig gearmd. Maar in Jouw zak zit een zendertje en tegen mijn kutje zit de ontvanger. Het is zo’n typische lente-slenterdag. We lopen winkel in, winkel uit. Af en toe druk Jij op het zendertje en dat triggert wat in mij. Nee, niet alleen het trillertje bij mijn kutje: het gaat verder. Je plaagt me een beetje, daagt me uit. ik probeer me in te houden, maar op een gegeven moment ga ik toch de ‘fout’ in. ik zie direct de voldoening op Je gezicht. Je laat me stilstaan op straat. Pakt mijn beide armen beet en houd die samen vast, hoog op mijn rug. “Benen wijd, vooruit kijken”. ik gehoorzaam. mijn hart klopt in mijn keel. Je laat me een paar minuten zo staan. Dan lopen we verder. Je geeft me een kus. “Goedzo meisje. Zullen we daar een kop koffie gaan drinken?!” 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten