~dwaal mee door het doolhof van mijn gedachten ~
raak verstrikt in het web van wensen, verlangens en ervaringen...

vrijdag 9 januari 2015

Verwacht onverwacht

Als ik kom aanlopen zit Jij aan de bar. Je kijkt me aan, drinkt Je glas leeg en staat op. Zonder me verder aan te kijken of wat te zeggen loop Je naar de kamer. ik volg. Zwijgzaam en met bonzend hart. Je opent de deur van de kamer waar wij een paar dagen en nachten zullen zijn en laat me naar binnen. ik krijg nog net de kans om de kamer kort in te zien voor Je me mijn blinddoek voordoet. 
Nog altijd zonder te praten, leidt Je me de ruimte door. mijn tas neem je van me over. "Uitkleden". ik gehoorzaam, zonder antwoorden, want ik hoor aan de toon in Je stem dat Je dat niet wenst. ik kleed me zo snel mogelijk uit en ga in de houding staan. Al snel voel ik Je vingers over mijn lippen gaan. Mijn mond is netjes een beetje geopend zodat Je vingers moeiteloos mijn mond in kunnen glijden. ik lik ze even. Nat van mijn speeksel beroeren Je vingers mijn harde tepels. Dan even niks... tot ik Je vingers voel cirkelen rondom mijn clitje. Gevoelig. Dan glijden ze even mijn kutje binnen. Een korte stoot en weg. ik kreun zachtjes. Meteen daarna zijn Je vingers weer in mijn mond en gretig lik ik ze af. "Dankjewel Meester" fluister ik. 
Het blijft even stil: geen geluiden, geen aanrakingen. Dan voel ik iets bij me oor: Je doet me oordopjes in. Jouw muziek vult mijn hoofd. Op Jouw typische snelle en deskundige wijze bindt Je mijn handen vast op mijn rug en snoer Je mijn borsten stevig in. 
Een korte tik tegen de achterkant van mijn knieĆ«n gebiedt me te knielen. Je legt mijn hoofd op de zitting van een stoel. ik weet wat er gaat komen, maar hoor niks dan Jouw muziek. Dan voel ik ze: de klappen van de zweep. Verwacht onverwacht. ik kan niks anders dan me volledig overgeven en zweef weg op het ritme van Je zweepslagen op mijn billen, benen, voeten en rug... 

Dank je wel Meester 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten